poradnik.feen.pl Strona Główna
[ FAQ ]   [ Szukaj ]   [ Użytkownicy ]   [ Grupy ]   [ Statystyki ] [ Rejestracja   [ Zaloguj ]   [ Album ]   [ Download ]

Wymien 1 zl na smartfona: Kliknij tutaj!


Poprzedni temat «» Następny temat
Jak dobrze zacząć gre w plemiona
Autor Wiadomość
szewiec
Administrator

Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 5
Wysłany: 2009-09-29, 19:49   Jak dobrze zacząć gre w plemiona  

Poradnik od Szewiec troszeczkę się pisało ale opłacało


No więc zaczynamy;klikamy jakiś kierunek i już mamy wioskę , przeglądamy okolice , jeśli są choć dwie wsie opuszczone w odległości 1h - to jest super. Zaczynamy-Klikamy na piedestał, potem drewno,glinę,żelazo - kiedy piedestał już jest , klikamy na produkcje Rycka i po sześciu godzinach wysyłamy go już na pierwsza opuszczona wieś.Rycek nie ma prawa stać w wiosce nawet 30min-ciągle musi biegać - zresztą podobnie jak piki do których będziemy teraz zmierzać,więc cala sure pakujemy w ratusz na lvl 3-koszary-i już kształcimy piki ,nic innego nie budujemy,(jedynie spichlerz i zagrodę) tylko zlecamy kolejne piki(ale bez przesady też).Teraz dążymy do zwiadu(czyli budujemy pierwsze ratusz na 10lvl(ciągle farmiąc dzień i noc)koszary5lvl,kuznia5lvl i stajnie stawiamy(pamiętajmy że pików 150-180-więcej nie trzeba-badamy zwiad robimy min 5zwiadowcow i rozsyłamy po jednym zw. na opuszczone-piki farmią co zwiad znajdzie.Badamy lekka konnice(od tej pory cala sure pakujemy właśnie w lk),podnosimy ako-wcześniej stopniowo podnieśliśmy już do ok 10-6-2 - teraz podnosimy tylko żelazo do 12-14lvl oraz glinę do 10lvl-jak już podniesiemy do tego poziomu to zapominamy o czymś takim jak ako(jedynie jak już niema co robić to sobie można podnosić...)+ budujemy spichlerz, zagrodę(tu należy szczególną uwagę zwrócić , żeby nam się zagroda nie zapełniała-tzn.odpowiednio wcześniej podnosić).Zbliża się wyczekiwany moment - koniec ochrony nobów w okolicy ^-^.Mamy ok 150-180 pikinierow,ok 40-60zwiadowcow oraz 100-300lekkiej kawalerii(w zależności od ilości farm w okolicy).
Robimy wyliczankę-zostawiamy ok.2-3 wsie których nie atakujemy(kwadrat 15x15),zaznaczamy je na jakiś kolor żeby nie zapomnieć-to będą wsie dla nas jak się rozbudują.Najlepiej grac bez plemienia na początku.
W rankingu jesteśmy gdzieś top500-1000 z tym że mamy najwięcej lk na świecie.Skanujemy wszystkie wsie poniżej 100pt w kwadracie 15x15 i farmimy lk podciągając ilość skanu do 100szt.,robimy sobie kolory na mapie,podpisujemy je np.farma,topory,lk,wojo+mur itp. i przydzielamy wioski w okolicy do tych kolorów ( skan pokazuje że wieś bez woja to wklejamy do farm,w wiosce są piki to kolorujemy na topory itp.to bardzo ważne bo od teraz skanujemy okolice 3x na dzień - co dziennie dorzucając do tego ok 30-40 nowych wsi z poza sektora 15x15...)Zaczynamy produkcje toporów,mamy już lk ok.600-700, ciśniemy w ratusz(oraz jeśli się z surowcami wyrabiamy to podnosimy koszary i stajnie),przed ruszeniem w pałac powinniśmy mieś koszary na 15-16lvl oraz stajnie na 12lvl,rekrutacja musi się odbywać 24h na dobę i powinna być zlecona na ponad 20h w koszarach i stajni - non stop.Warsztat mamy na poziomie 1 - wystarczy-robimy sobie w nim ze 30-40 katapult i tarany(jak nam sura zbywa).Mamy już ratusz na 20lvl,idziemy w kuznie(mur mamy już na ok 8-10lvl(robiliśmy go jak był nadstan gliny)można go podnieść tak do 15lvl ale niekoniecznie.Robimy za to rynek na 10lvl i w zależnosci jakiej sury mamy najwięcej klikamy budowę spichlerza do min.52.000 jednostek i zagrodę(tu jest problem bo kuznia się długo buduje-robimy na zmianę - kuznia-zagroda-kuznia z tym ze sury mamy sporo bo po okolicy biega już ok 1500 lk i 1500 toporow(pików już nie mamy bo się straciły jak je na pomoc farmą wysyłaliśmy na noc-lk biega tak do 4h poza wioskę po wcześniejszym skanie,wioski opuszczone przenosimy do zakładki ^farmy^ w raportach i sobie zaznaczamy np.farma10,farma 40 itp.(oznacza to ilość lk jaka trzeba puścić by ze wsi wszystko wziązć,oczywiście na noce kiedy śpimy ,cale wojo wysyłamy na opuszczone ,oddalone o ok.4-5h,wysyłamy po 10lk ok.200atakow + topory po 100szt.Dzięki temu nie dość że nam nikt wojska nie rozwali to jeszcze na rano będziemy mieć pełno surowców.
Dobra mamy pałac,co teraz(inni już przejmują),kompletnie nic,podnosisz mur do 20lvl i oprócz tego że zagrodę na 28lvl musisz podnieść to wybijasz monet na 4-5 szlacht i potem szlachciców produkujesz,w nocy wysyłasz na najlepsza wioskę w okolicy ok10-12h drogi całego ofa + 4 szlachty(pamiętaj że to musi wejść w 1 sekundę)nie masz czym farmić przez 24h-odpoczywasz od plemion - po za tym masz ako na ok 20 lvl bo robiłeś je kiedy wybijałeś monety.
Jesteś już w jakimś Plemieniu - najlepiej z małą ilością graczy i logicznym wodzem(najlepiej jakimś wiekowym ^-^)Z sąsiadami z okolicy dogadujesz się co do pomocy def - w zamian oferujesz pomoc off (chcąc nie chcąc masz największego ofa na świecie).Przejmujesz wieś (co tu robić- off czy def??)-jak jest blisko pierwszej to def, jak daleko to off i dogadujesz się z kolejnymi sąsiadami na pomoc w razie co(schemat się powtarza - robisz skany i farmisz wszystko do okoła- aż dochodzisz do wioski nr.15-20 już będąc w top5 na 100%.W okolicy nie ma bata na Ciebie przez to że masz pełno wojska oraz znajomych na kontynencie którzy w ostatnim rozrachunku wsie oddają tobie z racji iż zawsze mogli liczyć na pomoc off i w puzniejszym etapie gry na pomoc def.Mamy te 20 wsi - powinniśmy mieć 5-7 wsi off maksymalnie z racji iż jesteśmy w top3 wypada być graczem (nie proszącym o pomoc a pomagającym-bynajmniej wg. mnie)-wciąż farmimy z tym że teraz już nie tak drobiazgowo jak na początku,wysyłamy z każdej wsi ok 4-5 ataków na dzień - powinno wystarczyć.Spokojnie przejmujemy co chcemy ,wpadają nam darmówki od graczy z którymi współpracowaliśmy i mieliśmy umowę że który pierwszy skończy to odda drugiemu wsie, tu 50k,tu 100k...mamy już ok 150-200% przewagi nad top20 ,noby zaczynają atakować- ma tyle wsi , to nie ma woja na 100%- a wojo zlecone na pare dni do przodu bo farmimy co dziennie-mamy czas siedzieć na kompie ,to robimy ich w jajo-wycofujemy wojo zostawiąjac 200pikow i mieczy - nie odbieramy pw - niech mają nadzieje że nas nie ma ^-^ reszta jest milczeniem ^-^...)Tym sposobem dochodzicie do 100 potem 150-200-250 wsi z tym ze tak od 100-150 wiosek już nie skanujemy farm,opuszczone mają 3000pt. i pełno w nich sury przynajmniej raz na dzień puszczamy całego ofa na jakieś wsie obok, jak nam się chce to można coś poskanować dla wsi def i nimi tez farmić - ale to żmudne i nudne.
Gramy interkontynentalnie.tzn.mamy wsie na paru kontynentach(czyścimy do okola spory teren i już mamy miejsce na 20-30 wsi pod def których nikt nie zaatakuje bo za daleko każdy ma , więc wojska stacjonują na froncie.Należy pamiętać o sojuszach osobistych - takie ze strategicznie położonymi graczami , o takich sojach nikt nie wie a można z takiej okolicy nawet 15-20 zagród def wyslać na front...)
OK to chyba tyle - bo nie będę pisał o atakach w jedną sekundę , szybkim farmieniu czy ubijaniu szlachty w jednej sekundzie-do tego trzeba samemu dojść.Ja się to dowiedziałem od kogoś to nie będę tego wywlekał na światło dzienne.Dodam jeszcze skreny moich ofow i defow(ale jak się je naumie robić ^-^)
Miłego czytania - na jakieś tam pytania postaram się odpowiedzieć , wiem że dużo zostało pominiętego - ale trzeba też trochę wyobrazni i planowania od siebie w to włożyć-zresztą tak dużo zostało napisane...)
serdecznie pozdrawiam wszystkich nobow z forum co się napinają - teraz może i grac się nauczą ^^ .
Szacuneczek dla Sir Mordera(12sw) oraz Szaq-tyran-atak(19sw) - których nigdy nie udało mi się przegonić mimo gry momentami na 150%...)
-grałem chyba na 14 światach ( na większości to był trening i próba opracowania perfekcyjnego startu - mam parę taktyk opracowanych - jednak ta wydaje mi się najprostsza i najefektywniejsza...inna np. gwarantuje punkciarstwo czyli topa od początku do kilku wsi - ale do tego trzeba by multi zakładać więc nie na miejscu było by ją opisywać ^^)





Gram na 35 świecie nick FC Bysław
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Szybka odpowiedź
Użytkownik: 


Wygaśnie za Dni
 
 
 
 
 
 
 

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | melanomic theme by Kisioł modified by joli 

Turcja wycieczki | | Darmowe forum phpBB by Przemo |
Kurs HTML
Strona wygenerowana w 0,26 sekundy. Zapytań do SQL: 22